Praca w biurze wydaje się być prosta. Człowiek robi sobie kawę lub herbatę i zasiada przy biurku w swoim wygodnym fotelu. Nic bardziej mylnego. W codziennych zmaganiach z komputerem i masą dokumentów można się nieraz pogubić. A liczy się tutaj dokładność i systematyczność, by firma działała jak należy. Pomocne może być utrzymywanie porządku zarówno w pomieszczeniu jak i we wszystkich aktach. Pisma warto przechowywać w segregatorach na półkach lub w szafach. Przydadzą się także etykiety na segregatory, dzięki którym od razu będzie wiadomo, co gdzie jest. Etykiety na segregatory można wydrukować samemu lub zakupić pakiet gotowych naklejek do wypisywania. Na biurkach warto postawić plastikowe lub metalowe półki na bieżące dokumenty. Dzięki nim pamiętać się będzie o najważniejszych sprawach do załatwienie lub zarchiwizowania. Przy każdym stanowisku przyda się także niszczarka do papierów i kosz na śmieci, by wszystko było pod ręką. Warto także zadbać o dobre oświetlenie, by nie męczyć wzroku.