Skuteczne promowanie towaru lub usługi składa się z wielu powiązanych z sobą działań. Jednym z nich jest prowadzenia bezpośrednich akcji promocyjnych w miejscach gdzie dostępne są dane towary. Bezpośrednia interakcja osoby promującej z potencjalnymi klientami zwiększa zainteresowanie produktem. W działaniach takich wykorzystuje się standy reklamowe. Stanowią one pomoc w przedstawieniu informacji o produkcie. Jednak ze względu na sposób prowadzenia działań muszą one spełniać pewne specjalne wymagania.
Cechy dobrego standu reklamowego
Niezależnie od rodzaju promowanego produktu standy reklamowe muszą posiadać stabilne podstawy. W miejscach gdzie są wykorzystywane przemieszają się, bowiem znaczne ilości osób i częste są przypadki potrącenia. Produkty dostarczane przez Displayexpo zapewniają również wysoki poziom estetyki w czasie prowadzenia prezentacji. Konstrukcja standu zapewnia łatwość rozkładania i chowania. Niewielka waga pozwala na łatwe przenoszenie nawet w postaci złożonej.